wyszukiwanie zaawansowane
1 » 2 » POLSKIE MOTOCYKLE 1918-19453

Kontakt

  • MOTOHELP Konrad Płachta
    ul. Bohaterów Studzianek 13/5
    26-670 Pionki
    NIP: 812-140-63-43
  • E-mail:sklep@infohelp.pl
  • Telefon(048) 612 34 44
    (048) 606 630 773
  • Fax(048) 612 34 44
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 18.00, w soboty 10.00 - 14.00

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 
POLSKIE MOTOCYKLE 1918-1945
NowośćSuper promocjaPolecamyNasz hit

POLSKIE MOTOCYKLE 1918-1945

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 11,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Poczta Polska (przedpłata) - 11,00 zł
Poczta Polska (płatność przy odbiorze) - 15,00 zł
Kurier DPD (przedpłata) - 16,00 zł
Kurier DPD (płatność przy odbiorze) - 20,00 zł
Odbiór osobisty w sklepie - 0,00 zł

Stan magazynowy:

Kod EAN: 9788320615791

PKWiU: 58.11.1

ISBN: 978-83-206-1579-1

Autor: Jan Tarczyński

Oprawa: miękka

Format: 195x246 mm

Oprawa: twarda

Ilość stron: 268

Rok wydania: 2015

Cena: 53,30 zł

Cena poprzednia: 63,00 zł

pozostało tylko do końca promocji !!
Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Spis treści
  • Recenzje produktu (0)

POLSKIE MOTOCYKLE 1918-1945

W okresie dwudziestolecia międzywojennego funkcjonowało w Polsce łącznie około 20 wytwórni motocykli, motorowerów i silników przyczepnych do rowerów. Oprócz słynnych, spotykanych po dzień dzisiejszy Sokołów, produkowano motocykle marek mniej znanych, a w obecnych czasach poszukiwanych i wysoko cenionych przez kolekcjonerów, jak choćby MOJ, Perkun, Podkowa, Niemen, Wul-Gum, Lech, Tornedo, SM, czy Zuch. Historię tych motocykli, ich wytwórni i ludzi zaangażowanych w tworzenie polskich jednośladów, znajdzie Czytelnik w tej właśnie książce.

W jej kolejnym, trzecim wydaniu zamieszczono 30 nowych, unikatowych fotografii (m.in. motocykli Lech, Lot, Wul-Gum-I). Treść książki uzupełniono nowymi ustaleniami Autora, a dotyczą one większości opisywanych konstrukcji. Całość stanowi skarbnicę wiedzy o polskich dokonaniach konstrukcyjnych i produkcyjnych na polu jednośladów w okresie II Rzeczypospolitej..

Od Autora 7
Zamiast wstępu  9

CZĘŚĆ I

Motocyklizm w II Rzeczpospolitej  19
Rozdział 1. Pierwsze polskie zamierzenia produkcyjne  19
Rozdział 2. Rozwój produkcji seryjnej w przemyśle państwowym i wytwórczość prywatna  25
Rozdział 3. Motocykle w Wojsku Polskim  48

CZĘŚĆ II
Motocykle, motorowery i silniki przyczepne  59

Rozdział 1. Motocykle produkowane na podstawie własnych projektów 
Lech  59
CWS M 55   65
CWS M 111-Sokół 1000 M 111  79
Sokół 600 RT M 211 112
MOJ 130   133
SM 98   144
WNP 98   144
Zuch 98 144
Tornedo 151
Sokół 200 M 411 155
Łucznik  161

Rozdział 2. Motocykle produkowane seryjnie z importowanymi zespołami napędowymi 
Niemen R 75   164
Niemen R 100   164
Niemen 100 DS   169
Niemen 100 DV Unit  169
Niemen 125 DV   169
Niemen 150 DV   169
Wul-Gum-Prior  173
Wuj-Gum 98   173
Wul-Gum-l  173
SHL 98 176
Perkun 98 (100 P) 183
Podkowa 98 190

Rozdział 3. Motocykle prototypowe i produkowane w krótkich seriach informacyjnych 
Choiński  197
Wisła 75  200
Lot   201
CWS - JAP 1000   202
Orlę 350  207
SM 500   210
MK 350   217
CWS 600 typ T  218
CWS M 111 typ T 221
Sokół 500 RS M 311 223
Sokół 1000 M 121   226
Sokół  600 RT M 231   229
Perkun 125   230
Fabiański 75   234
S-150 (Sokół 150?)   237

Rozdział 4. Silniki przyczepne do rowerów 
Kempisty  85   240
Malcherek  50   244
Fabiś   246
Zakończenie  247

Załącznik 1. Zestaw indywidualnego wyposażenia motocykla Sokół 1000 z przyczepką do rkm   248
Załącznik 2. Szczegóły wyposażenia motocykla Sokół 1000 z przyczepką  249
Załącznik 3. Dalsze losy Towarzystwa Fabryki Motorów "Perkun" S.A. w świetle dokumentów Zarządu  252
Bibliografia 256
Indeks nazwisk  258
A short overview of the Polish motorcycle industry 1918-1945  261


Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl