wyszukiwanie zaawansowane
1 » 2 » Logistyka usług3

Kontakt

  • MOTOHELP Konrad Płachta
    ul. Bohaterów Studzianek 13/5
    26-670 Pionki
    NIP: 812-140-63-43
  • E-mail:sklep@infohelp.pl
  • Telefon(048) 612 34 44
    (048) 606 630 773
  • Fax(048) 612 34 44
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 18.00, w soboty 10.00 - 14.00

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 
Logistyka usług

Logistyka usług

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 11,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Poczta Polska (przedpłata) - 11,00 zł
Poczta Polska (płatność przy odbiorze) - 15,00 zł
Kurier DPD (przedpłata) - 16,00 zł
Kurier DPD (płatność przy odbiorze) - 20,00 zł
Odbiór osobisty w sklepie - 0,00 zł

Stan magazynowy:

Kod EAN: 9788301190934

PKWiU: 58.11.1

Autor: Zbigniew Bentyn, Elżbieta Gołembska, Marcin Gołembski

ISBN: 978-83-01-19093-4

Format: 165 x 235mm

Oprawa: miękka

Ilość stron: 174

Rok wydania: 2017

Cena: 49,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
LOGISTYKA USŁUG
Książka może stanowić znaczącą pozycję w literaturze, wnosząc nowe elementy poznawcze i metodyczne zarówno do teorii, jak i do praktycznych wdrożeniowych aspektów logistyki.

Fenomen gwałtownego rozwoju usług w XXI w. pojawił się w gospodarce światowej równolegle z kreowaniem nowoczesnej logistyki w przedsiębiorstwach jako ogniwach międzynarodowego łańcucha dostaw. W książce przedstawiono, na podstawie najnowszych wyników badań empirycznych oraz w kontekście literatury przedmiotu, takie metody i techniki zarządzania logistycznego usługami, które warunkują uzyskanie przewagi konkurencji na rynkach globalnych.
Publikacja jest nowatorskim podejściem do międzynarodowej wymiany usług i przepływów gospodarczych. Szczególną wagę przypisano hybrydyzacji usług masowych specjalistycznych oraz centrów usług wspólnych, a także nowoczesnej infrastrukturze, niezbędnej do logistycznej obsługi usług. Książka przeznaczona jest zarówno dla pracowników naukowych, doktorantów oraz studentów, jak i dla menedżerów w praktyce gospodarczej.
Książka może stanowić znaczącą pozycję w literaturze, wnosząc nowe elementy poznawcze i metodyczne zarówno do teorii, jak i do praktycznych wdrożeniowych aspektów logistyki. (…) Dzięki swoim walorom poznawczym, nawiązującym szeroko do najnowszych światowych trendów i standardów w dziedzinie globalizacji i internacjonalizacji usług związanych ściśle z rozwojem i globalizacją procesów logistycznych oraz wzrastającą rolą biznesu międzynarodowego zyska duży rezonans w nauce oraz przyczyni się do wzbogacenia i urealnienia internacjonalizacji procesu kształcenia akademickiego w polskich uczelniach. Podstawową grupę odbiorców powinni stanowić studenci kierunków ekonomicznych, zwłaszcza logistyki, a także zarządzania i ekonomii. Publikacja może również zainteresować praktyków - menedżerów odpowiedzialnych za doskonalenie i sprawną realizację procesów logistycznych w sferze transportu, magazynowania, funkcjonowania sieci gospodarczych, obsługi klienta, produkcji, handlu zagranicznego.
Z recenzji prof. zw. dra hab. Piotra Blaika
prof. dr hab. Elżbieta Gołembska - kierownik Katedry Logistyki Międzynarodowej, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
dr Zbigniew Bentyn - adiunkt w Katedrze Logistyki Międzynarodowej, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
dr Marcin Gołembski - adiunkt w Katedrze Zarządzania i Analizy Zasobów Przedsiębiorstwa, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Spis treści:
Rozdział 1. Internacjonalizacja jako nowy paradygmat logistyki w usługach
 1.1. Determinanty współczesnych zadań produkcji i dystrybucji usług
 1.2. Ważne kryteria klasyfikacji usług
 1.3. Znaczenie infrastruktury komunikacyjnej w świadczeniu usług
Rozdział 2. Stopień hybrydyzacji usług
 2.1. Atrybuty logistyczne usługi
 2.2. Niematerialność usług i jej konsekwencje
 2.3. Elementy łańcucha wartości w procesie świadczeń usług
Rozdział 3. Ewolucja logistyczna obsługi usług masowych
  3.1. Rola Logistyki w obsłudze usług masowych
 3.2. Ocena działalności logistycznej w firmach świadczących usługi masowe, wyniki badań
 3.3. Strategiczne i operacyjne metody zarządzania logistyką w usługach
Rozdział 4. Operacjonalizacja logistyczna usług specjalnych
 
4.1. Cele i zasady operacjonalizacji usług w praktyce przedsiębiorstw
 4.2. Wyniki badań operacjonalizacji usług w praktyce przedsiębiorstw
 4.3. Czynniki stymulujące i ograniczające operacjonalizację usług
Rozdział 5. Centra Usług Wspólnych jako przykład internacjonalizacji działalności usługowej
 5.1 Istota, rola i zadania CUW
 5.2. Przykłady funkcjonowania CUW - stan obecny, perspektywy, uwarunkowania
 5.3. Ważniejsze kierunki rozwoju CUW w nowoczesnej gospodarce
Rozdział 6. Logistyczne podstawy modelowania usług w XXI wieku
 6.1. Standaryzacja czy uniwersalizacja usług?
 6.2. Zakres podmiotowy i przestrzenny modelowania usług
 6.3. Ważniejsze zasady modelowania logistyki w usługach

Bibliografia
Spis rysunków i wykresów
Spis tabel
 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl