wyszukiwanie zaawansowane
1 » 2 » COMMON RAIL UKŁADY WTRYSKOWE W PRAKTYCE WARSZTATOWEJ3

Kontakt

  • MOTOHELP Konrad Płachta
    ul. Bohaterów Studzianek 13/5
    26-670 Pionki
    NIP: 812-140-63-43
  • E-mail:sklep@infohelp.pl
  • Telefon(048) 612 34 44
    (048) 606 630 773
  • Fax(048) 612 34 44
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 18.00, w soboty 10.00 - 14.00

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 
COMMON RAIL UKŁADY WTRYSKOWE W PRAKTYCE WARSZTATOWEJ
NowośćSuper promocjaPolecamy

COMMON RAIL UKŁADY WTRYSKOWE W PRAKTYCE WARSZTATOWEJ

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 11,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Poczta Polska (przedpłata) - 11,00 zł
Poczta Polska (płatność przy odbiorze) - 15,00 zł
Kurier DPD (przedpłata) - 16,00 zł
Kurier DPD (płatność przy odbiorze) - 20,00 zł
Odbiór osobisty w sklepie - 0,00 zł

Stan magazynowy:

Kod EAN: 978-83-206-2005-4

PKWiU: 58.11.1

ISBN: 978-83-206-2005-4

język: polski

Autor: Hubertus Gűnther

Oprawa: miękka

Format: B5

Oprawa: miękka

Ilość stron: 204

Cena: 59,30 zł

Cena poprzednia: 65,00 zł

pozostało tylko do końca promocji !!
Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Spis treści
  • Recenzje produktu (0)
Układy wtryskowe Common Rail w praktyce warsztatowej. Budowa, sprawdzanie, diagnostyka

Praktyczny poradnik fachowy zawierający opis budowy, sprawdzania i diagnostyki sterowanych elektronicznie zasobnikowych układów wtryskowych Common Rail, powszechnie stosowanych w silnikach wysokoprężnych samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów. Opisano sposoby sprawdzania niewymagające posiadania specjalnych urządzeń diagnostycznych poszczególnych producentów samochodów. Bardzo cenny materiał ilustracyjny obejmuje zarejestrowane w rzeczywistych warunkach przebiegi sygnałów poszczególnych elementów układów Common Rail czołowych producentów (Bosch, Delphi, Siemens, Denso) wraz z ich interpretacją oraz wytycznymi dotyczącymi diagnostyki i naprawy. W dodatku do książki uwzględniono diagnostykę układów wtryskowych silników wysokoprężnych firmy Volkswagen wyposażonych w pompowtryskiwacze. W trzecim polskim wydaniu uwzględniono najnowsze rozwiązania układów wtryskowych Common Rail (w tym m.in. układ Volvo i-Art wykorzystujący technikę „inteligentnej” poprawy dokładności, w którym każdy wtryskiwacz jest wyposażony w czujniki ciśnienia paliwa i temperatury paliwa), opisano zasobnikowy katalizator NOx (niewymagający wtrysku mocznika) oraz zamieszczono 36 nowych ilustracji.

Odbiorcy książki: inżynierowie i technicy o specjalności samochodowej, pracownicy warsztatów i stacji obsługi samochodów, studenci wydziałów mechanicznych wyższych uczelni o specjalności samochodowej, uczniowie średnich szkół technicznych o profilu samochodowym oraz użytkownicy samochodów napędzanych silnikami wysokoprężnymi wyposażonymi w zasobnikowy układ wtryskowy Common Rail
Wstęp
1. Budowa układów wtryskowych Common Rail
1.1. Wytwarzanie wysokiego ciśnienia
1.2. Regulacja wysokiego ciśnienia
1.3. Zasobnik paliwa wysokiego ciśnienia
1.4. Wtryskiwacze
1.5. Kompensacja tolerancji wykonawczych w układach wtryskowych Common Rail
1.6. Kalibracja dawki zerowej
1.7. Regulacja równomierności biegu jałowego
1.8. Adaptacja średniej wartości dawki wtrysku
1.9. Układ Volvo i-Art
1.10. Przegląd układów wtryskowych Common Rail
2. Wykrywanie usterek w układach wtryskowych Common Rail
2.1. Wprowadzenie
2.2. Samodiagnostyka
2.2.1. Diagnostyka pokładowa OBD czy tester producenta?
2.2.2. Pamięć diagnostyczna
2.2.3. Wykaz parametrów bieżących
2.2.4. Test nastawników
2.2.5. Dopasowanie nowych części
2.3. Samodzielne wykrywanie usterek
2.3.1. Pomiar ciśnienia paliwa w celu sprawdzenia pompy wysokiego ciśnienia
2.3.2. Sprawdzanie hydrauliczne wtryskiwaczy
2.3.3. Pomiar wydatku przelewu
2.3.4. Pomiar ciśnienia sprężania i strat ciśnienia
2.3.5. Sprawdzanie ważniejszych czujników i nastawników za pomocą multimetru oraz oscyloskopu
2.3.5.1. Przyrządy pomiarowe
2.3.5.2. Sprawdzanie czujników
2.3.5.3. Czujniki układu wtryskowego Common Rail
2.3.5.4. Sprawdzanie nastawników
2.3.5.5. Pomiary parametrów obwodu świec żarowych
2.4. Schematy wykrywania usterek
3. Regulacja ilości powietrza w silniku wysokoprężnym
3.1. Recyrkulacja spalin
3.2. Sterowanie przepustnic zawirowania
3.3. Regulacja ciśnienia doładowania
3.4. Podwójne turbodoładowanie (układ twinturbo)
3.5. Pomiar zadymienia spalin
3.6. Schematy wykrywania usterek
4. Pojazdy wyposażone w filtr cząstek stałych
4.1. Budowa układów wylotowych z filtrem cząstek stałych
4.2. Regeneracja filtrów cząstek stałych
4.3. Obsługa filtrów cząstek stałych w warsztacie
4.4 Katalizator SCR
4.5. Katalizator zasobnikowy NOx
 Dodatek
 Układ wtryskowy z pompowtryskiwaczami
D.1.    Budowa układu wtryskowego z pompowtryskiwaczami
D.2.    Wykrywanie usterek w układzie wtryskowym z pompowtryskiwaczami
D.2.1. Sprawdzanie obwodu hydraulicznego pompowtryskiwaczy
D.2.2. Sprawdzanie obwodu elektrycznego pompowtryskiwaczy
D.3. Montaż pompowtryskiwaczy
 Skorowidz

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl