wyszukiwanie zaawansowane
1 » 2 » AutoElektro 192 - układ elektryczny samochodów Audi A4 8K2 od 2008r cz.2 i Daihatsu Terios silnik KL3 -VE cz.13

Kontakt

  • MOTOHELP Konrad Płachta
    ul. Bohaterów Studzianek 13/5
    26-670 Pionki
    NIP: 812-140-63-43
  • E-mail:sklep@infohelp.pl
  • Telefon(048) 612 34 44
    (048) 606 630 773
  • Fax(048) 612 34 44
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 18.00, w soboty 10.00 - 14.00

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 
AutoElektro 192 - układ elektryczny samochodów Audi A4 8K2 od 2008r cz.2 i Daihatsu Terios silnik KL3 -VE cz.1

AutoElektro 192 - układ elektryczny samochodów Audi A4 8K2 od 2008r cz.2 i Daihatsu Terios silnik KL3 -VE cz.1

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 11,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Poczta Polska (przedpłata) - 11,00 zł
Poczta Polska (płatność przy odbiorze) - 15,00 zł
Kurier DPD (przedpłata) - 16,00 zł
Kurier DPD (płatność przy odbiorze) - 20,00 zł
Odbiór osobisty w sklepie - 0,00 zł

Stan magazynowy:

Kod EAN: 977164039204610

PKWiU: 58.11.14.0

Autor: Praca zbiorowa

Format: 298 x 205mm

Oprawa: broszurowa

Ilość stron: 43

Rok wydania: 2016

Cena: 28,90 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
AUTOELEKTRO 192
Miesięcznik dla warsztatów branży samochodowej z informacjami szeroko rozumianej elektryki, elektroniki i wyposażeniu warsztatu samochodowego

W numerze 192 miesięcznika znajdziemy między innymi opisy i schematy samochodów:
  • Audi A4 8K2 z silnikami Diesla i benzynowymi od 2008 roku - część 2 ( część 1 w Autoelektro 191)
  • Daihatsu Terios z silnikiem KL3 - VE - część 1 ( część 2 w Autoelektro 193)

Marek Pachowiak
Ocena przyczyn niesprawności systemów sterujących w warunkach warsztatowych - wprowadzenie do zagadnienia
Diagnostyka elektronicznych systemów sterujących współczesnego pojazdu powinna być poprzedzona nie tylko ustaleniem genezy zgłoszonego przez klienta problemu lecz także gruntownym zapoznaniem się z aktualnym stanem technicznym całego pojazdu

Układy elektryczne samochodu
Audi A4 8K2 Silniki Diesla i benzynowe od 2088 roku ( cześć 2)
 Schemat elektryczny : Linie CAN, CAN komfort, CAN infotainment i LIN
 Schemat elektryczny : Interfejs magistrali danych i złącze diagnostyczne
 Schemat elektryczny : Akumulator
 Schemat elektryczny : Zasilanie silników
 Schemat elektryczny : System sterowania silników CABA, CABB, CDHA, CDHB (od 5/2009) - 1798 cm3 88kW
 Schemat elektryczny : System sterowania silników CAEA, CAEB, CDNB, CDNC, CDZA ( od 5/2008)- 1984 cm3 132kW
 Schemat elektryczny : System sterowania silnika CAEB (od 05/2009) - 1984 cm3 155 kW
 Schemat elektryczny : System sterowania silników CAFA, CAGA, CAGB, CAHA, CAHB, AMEA, CJCB ( od 11/2007) - 1968 cm3 105kW
 Schemat elektryczny : System sterowania silników CAKA, CCBA, CGXC, CLUA (od 11/2008) - 2995 cm3 245 kW
 Schemat elektryczny : System sterowania silnika CALA ( od 9/2007) - 3197 cm3 195 kW
 Schemat elektryczny : System sterowania silników CAMA, CCWA, CCWB, CGKA, CGKB ( od 05/2008) 2698 cm3 140kW
 Schemat elektryczny : System sterowania silnika CCLA (od 11/2008) 2967 cm3 167 kW
 Schemat elektryczny : Poduszki powietrzne i napinacze pasów bezpieczeństwa
 Schemat elektryczny : Lampa tylna
 Schemat elektryczny : ABS+ESP ( od09/2007)
 Schemat elektryczny : Jednostka sterująca włączników na kolumnie kierowniczej
 Schemat elektryczny : Pozwolenie na rozruch
 Schemat elektryczny :  Wycieraczki szyby tylnej
 Schemat elektryczny :  Wycieraczki szyby przedniej
 Schemat elektryczny : Reflektory przednie
 Schemat elektryczny : Oświetlenie wnętrza
 Schemat elektryczny : Włączniki świateł awaryjnych
 Schemat elektryczny : Oświetlenie wnętrza
 Schemat elektryczny : Włączniki park , klakson
 Schemat elektryczny : Podgrzewane dysze spryskiwaczy

Układy elektryczne samochodu
Daihatsu Terios silnik KL3-VE (część 1)


Sposób przedstawiania elementów składowych
Złącza i kolory kabli
Tabliczki identyfikacyjne pojazdu
Puszka rozgałęźna z przekaźnikami i z bezpiecznikami w komorze silnika
 - Główna puszka rozgałęźna w komorze silnika
 - Wtórna puszka z przekaźnikami
 - Połączenia głównej puszki rozgałęźnej w komorze silnika
Puszka rozgałęźna z przekaźnikami i z bezpiecznikami w kabinie
Okablowanie i elementy składowe
 - Okablowanie w komorze silnika
 - Główne okablowanie deski rozdzielczej
 - Okablowanie w kabinie - układ zarządzania silnikiem
 - Okablowanie w komorze silnika - układ zarządzania silnikiem
 - Okablowanie w komorze silnika odpowiedzialne za zarządzanie układem VSC
 - Okablowanie układu zarządzania blokadą mechanizmu różnicowego ( dyferencjału)
 - Okablowanie kabiny odpowiedzialne za zarządzanie układem VSC
 - Rozmieszczenie elementów składowych układu immobilizera
 - Rozmieszczenie elementów składowych układu SRS
 - Rozmieszczenie elementów składowych układu klimatyzacji
Złącza przekaźników
 - Połączenia głównych przekaźników
Złącza
 - Główne złącza
Wykaz elementów składowych

dr inż. Grzegorz Trawiński, mgr inż. Grzegorz Dyga
Czujniki prędkości obrotowej i położenia wału korbowego oraz wałka rozrządu - budowa, działanie i diagnozowanie ( część 1)
W niniejszym numerze w artykule skierowanym do młodszych czytelników i sympatyków "AutoElektro", zwłaszcza tych uczących się w szkołach średnich o profilu samochodowym przedstawiamy budowę, działanie i diagnozowanie podstawowych czujników stosowanych w układach sterowania silnikiem -czujników prędkości obrotowej i położenie wału korbowego i wałka rozrządu


 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl